洪永城北上拍劇離家3個月 女兒唔認得 一見爸爸回家即爆喊

洪永城( Tony) 和梁諾妍(Inez) 於2021年結婚並誕下女兒「洪寶寶」Amber,Amber似足爸爸,非常可愛,太太梁諾妍經常笑囡囡是「洪永城扮女仔」!早前洪永城要到內地為新劇《香港人在北京》開工3個月,近日他終於完成工作回港,即趕回家見女兒Amber,可惜女兒太耐無見,一見他即爆喊,令他心碎!

離家3個月的洪永城終於回港,太太Inez在IG分享洪永城回家的影片,當他踏入家門、衫也未換即想抱囡囡,可惜Amber一見他即相當即呆住,不久更爆喊,Inez在旁大笑指女兒平日見陌生人也不會哭,她指:「爸爸?古怪叔叔?洪寶傻傻分不清,期待了呢個畫面好耐,3個月後終於見返,究竟係爸爸想念到哭定係洪寶認唔出到哭?睇片睇真相,最後仲話自己要扮外國人做咩事!」她指洪永城很掛念女兒,一見到Amber眼有淚光,她說:「一定想念到哭啦!」

發表迴響