張致恒自爆與老婆雯雯經常嗌交   雯雯因一句話被網民圍插

張致恒(Steven)與老婆區燕雯(雯雯)於2019年奉子成婚,現時育有3名兒子,steven曾被指負債纍纍,雖然他密密往內地登台賺錢還債,但工作量不多的他,要償還債務同時養大3個小朋友,早前雯雯生日,一家五口一齊開Live,期間兩公婆認經常吵大鑊,另有人問到雯雯關於備孕嘅問題,雯雯自爆︰「其實咁多胎都係意外。」隨即被圍插,有網民更指:「冇眼睇」!

Steven與雯雯育有3名兒子,分別是3歲的大仔天寶、2歲的二仔天牧,以及出世只有個多月的細仔天朗,早前張致恒老婆雯雯更暗示生活難捱,令不少網民表示擔心。Steven早前在IG開直播,與網民分享湊仔經,3個兒子也有出鏡,而老婆雯雯則沒有露面。他提着只有個多月大的細仔,指他早產兼健康欠佳,現時身體情況已有好轉,間中會有嘔奶問題。他表示:「係一種緣分,好多人點博都博唔到個小朋友出嚟,我就唔知點解走咗3件出嚟。小朋友係我哋嘅財富,要慢慢悉心湊大佢哋。」

5年後再追女

有網民問他會否再追女,他說:「或者5年後,如果情況許可就追多個女,都係嗰句,同我老婆都驚再追多個仔出嚟就大鑊!成屋都係男人,陽氣過盛。要畀老婆休息吓,呢3年佢都好辛苦,生咗3個。」有人問他有錢養咁多個?他即表示:「一定要有錢先養到咁多個?邊個話有錢先可以養咁多個?」

遭網民質疑教唔掂兒子

另亦有網民質疑佢教唔掂3個小朋友,佢即反擊:「咁都唔關你事㗎,係咪先?生3個係我嘅問題。其實擔心啲咩?不如擔心我嗰啲人顧吓自己先,連自己都未顧掂,做咩理我啲嘢?我又唔係要你幫我湊,係咪先?」

雯雯趁生日前喺IG玩「你問我答」,有人問雯雯會唔會想追多個女,雯雯指︰「雖然一直好想有個女,但冇得強求,而家已經好滿足。」另外,有網民叫雯雯提供一啲貼士畀準備做媽媽嘅朋友,佢就自爆︰「其實咁多胎都係意外。」其答覆即遭網民狂插:「究竟意外懷孕嘅定義係咩?」

網民:咪放對方出嚟為害人間

有網民就直接追問佢點解會話係意外,雯雯解釋:「其實大家會唔會太執着同埋敏感有冇避孕呢? 我意外嘅意思係冇特別諗過同做啲乜嘢令到有小朋友,我意外嘅意思就係自然就有咗,我表達能力唔係太好。」不少網民也表示:「冇眼睇」且覺得3個小朋友相當無辜。

在雯雯生日兩夫婦在IG開Live,張致恒承認和雯雯經常嗌交,雯雯說:「我係對住佢先係咁!對住佢係好難可以控制!」張致恒更大爆雯雯發火時唔止動口咁簡單:「佢成隻碗掟落地下,然後爛晒,鎅到我成隻腳都係!」網民對此紛紛留言,為兩人送上祝福:「祝你地白頭到老,永結同心,咪放對方出嚟為害人間」。


發表迴響